مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-01اجتماعي

ساوه سرآمد بحث تعلیم و تربیت است


معاون وزیر آموزش و پرورش ساوه را سرآمد بحث تعلیم و تربیت دانست و گفت: نهاد تعلیم و تربیت یکی از موثرترین و اساسی ترین هادهای کشور است که اهمیت آن از منظرهای مختلف روشن و قابل رویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا کاظمی صبح امروز در دویست و هشتادمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوه که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر اعضا برگزار شد ساوه را سرآمد بحث تعلیم و تربیت دانست و گفت: نهاد تعلیم و تربیت یکی از موثرترین و اساسی ترین هادهای کشور است که اهمیت آن از منظرهای مختلف روشن و قابل رویت است.

وی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت نقطه اشتراک همه در جامعه پذیری، انتقال فرهنگ، فرهنگ سازی و.

است افزود: صاحب نظران از حکومت و تربیت به عنوان دو کار سخت یاد میکنند که بسیاری از آنان نظام تربیتی را که دارای تابع های متغیر زیادی است را سخت تر و پیچیده تر میدانند.

معاون پرورشی فرهنگی های وسیعی که صورت گرفته میزان و نوع آسیب های اجتماعی را از سطح یک مدرسه تا منطقه و استان در دسترس داریم و برنامه های راهبردی و کلان خوبی نیز برای برطرف کردن آن در نظرگرفته شده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه ساوه ظرفیت های خوبی در حوزه فرهنگی و تربیتی دارد اضافه کرد: جشنواره های متعددی را در شهرهای مختلف کشور برگزار کرده ایم که با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه سرآمد بحث تعلیم و تربیت است

ساوه سرآمد بحث تعلیم و تربیت است