مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-01اقتصادي

اعمال محدودیت ورود خودرویی به استان فارس از 25 اسفند


جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: از 25 اسفند ماه خودروهای غیر بومی استان فارس اجازه ورود به استان را نخواهند داشت.

- عبدالرضا قاسم پور در گفت و گو با است این در حالی است که چند مورد ویروس انگلیسی در استان فارس شناسایی شده است.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: 5 شهرستان استان فارس همچنان در شرایط نارنجی شیوع کرونا است که از جمله این شهرستان ها می توان به لامرد، مهر، پاسارگاد، گراش و خنج اشاره کرد البته در راستای مقابله با این ویروس در سطح استان فارس شاهد تشدید بازدیدهای میدانی و کنترل بیماری هستیم لذا اگر میزان مبتلایان در استان افزایش یابد و شاهد تغییر رنگ شهرستان یا استان باشیم محدودیت های سخت گیرانه تری مطابق با شرایط استان و بر اساس قانون اعمال خواهد شد.

او در خصوص شایعه تعطیلی واحدهای صنفی نیز بیان کرد: این موضوع در حد شایعه بوده اما اگر میزان ابتلاء به کرونا در فارس افزایش یابد و استان به رنگ نارنجی یا قرمز تغییر وضعیت دهد بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اعمال محدودیت و تعطیلی گروه های شغلی دوم، سوم و چهارم خواهیم بود.

محدودیت ورود به شیراز و فارس جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص محدودیت های تردد در فارس گفت: ورود به شیراز تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ورود خودرویی به استان فارس از 25 اسفند

اعمال محدودیت ورود خودرویی به استان فارس از 25 اسفند