مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-01سياسي

فناوری سامانه های اطلاعات مکانی بومی شد


یک شرکت دانش بنیان با تولید سامانه های نرم افزاری اطلاعات مکانی، نیاز فناورانه در این حوزه را تأمین و جمع آوری اطلاعات و تحلیل را با امکانات بومی محقق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نرم افزارهای اطلاعات مکانی یکی از ضرورت های اساسی توسعه فناوری های مکان محور به شمار می رود که توسط یک شرکت دانش بنیان بومی شده است.

شناخت دقیق نسبت به پدیده ها و ویژگی های زمین شناختی، تشخیص امکان وقوع بحران های طبیعی و بسیاری از داده های مفید دیگر در گروی فناوری های مکان محور است.

این حوزه فناورانه فناوری هایی چون سنجش از دور، فتوگرامتری، سامانه های تعیین موقعیت مانند سامانه اطلاعات مکانی (GPS)، زمین سنجی، هیدروگرافی و بسیاری از فناوری های اثربخش و کارآمد دیگر را در بر می گیرد.

یک شرکت دانش بنیان با تولید سامانه های نرم افزاری اطلاعات مکانی، نیاز فناورانه در این حوزه را تأمین کرده و جمع آوری اطلاعات و تحلیل را با امکانات بومی محقق کرده است.

ابراهیم امیدی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به ساخت نرم افزارهای مکان محور گفت: با گرد هم آمدن جمعی از دانش آموختگان علوم ژئوماتیک در حوزه های سنجش از دور، نرم افزار، فتوگرامتری و نقشه برداری در زمینه فناوری اطلاعات مکانی به تولید سامانه های بومی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری سامانه های اطلاعات مکانی بومی شد

فناوری سامانه های اطلاعات مکانی بومی شد