مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-01اجتماعي

جشنواره آزادگان دانش آموز استان کرمان برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشنواره آزادگان دانش آموز استان کرمان (آزادگانی که در زمان اسارت دانش آموز بودند) برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشنواره آزادگان دانش آموز استان کرمان (آزادگانی که در زمان اسارت دانش آموز بودند) برگزار می شود.

احمد اسکندری نسب در نشست با کارکنان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان امور تربیتی را صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهار کرد: زحمات و تلاش های مربیان پرورشی و تربیتی طی چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شایان تقدیر است.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته بسیاری از فعالیت های حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و .

را تحت الشعاع خود قرار داده، افزود: فعالیت های آموزشی و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت نیز تحت تاثیر شیوع این ویروس قرار گرفت و به یک بستر جدید به نام سامانه شاد منتقل شده که این مهم دستاوردهای بی نظیری را در حوزه تعلیم و تربیت به همراه داشته است.

اسکندری نسب با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به بهبود فضای فرهنگی جامعه کمک های شایانی نموده، تصریح کرد: ترویج این فرهنگ با رشد مسئولیت پذیری، تعهد، ایمان، اعتقاد، صداقت و درستکاری در دانش آموزان عامل ارتقاء اخلاق مداری در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره آزادگان دانش آموز استان کرمان برگزار می شود

جشنواره آزادگان دانش آموز استان کرمان برگزار می شود