مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-01سياسي

ساز و کار مجلس برای ارتقای شفافیت بودجه شرکت های دولتی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کاری برای اصلاح ساختار و ارتقاء شفافیت بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت در سال 1400 تعیین کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کاری برای اصلاح ساختار و ارتقاء شفافیت بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت در سال 1400 تعیین کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت اول امروز ( دوشنبه) مجلس و بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، بند الحاقی 2 در تبصره 2 ماده واحده لایحه بودجه را بررسی کرده و با آن موافقت کردند.

بر اساس بند الحاقی 2 در تبصره 2 ماده واحده لایحه بودجه آمده است؛ 1 - به منظور اصلاح ساختار و ارتقاء شفافیت بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت مندرج در پیوست شماره (3 )این قانون، شامل شرکت هایی که شمول قانون و مقررات عمومی به آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است، شرکت های تابعه وزارت نفت از جمله شرکت ملی نفت ایران، بانک مرکزی جمهوری اسالمی ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت های تابعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت های تابعه آنها، اقدامات زیر انجام می پذیرد: 1-1 - مجامع عمومی مکلفند به همراه تصویب بودجه، برنامه و فعالیت شرکت و یا سایر اشخاص حقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کار مجلس برای ارتقای شفافیت بودجه شرکت های دولتی

ساز و کار مجلس برای ارتقای شفافیت بودجه شرکت های دولتی