مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-01اقتصادي

تصویب طرح توسعه پایدار منظور در 17 بخش زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: طرح توسعه پایدار منظور در 17 بخش زنجان تصویب شده است.

- رضا خواجه ای امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه توسعه اقتصادی، اشتغال زایی و طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی استان اشاره و اظهار کرد: این برنامه و طرح که به صورت پایلوت کشوری در سطح همه منظومه های استان(17) بخش از سال 1397 در استان آغاز شده بود، پس از طی مراحل مطالعه و بررسی های کارشناسی کارگروه ها و کمیته های مرتبط، به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: در قالب این برنامه، تعداد یک هزار و 822 طرح سرمایه گذاری با مشارکت جوامع محلی در سطح روستاهای استان ایجاد می شود که از این تعداد 175 طرح قابلیت برندینگ و 378 طرح دارای مشخصه کارآفرینی خواهد بود و همچنین برای 7 هزار و 94 نفر زمینه ایجاد اشتغال فراهم می شود.

وی تصریح کرد: با عنایت به مطالعات موصوف، تعداد 956 پروژه عمرانی دارای اولویت برای سال های اول و دوم اجرای طرح پیش بینی شده است.

خواجه ای با بیان اینکه، این طرح به لحاظ جایگاه، طرح فرادست طرح هادی روستایی و طرح های دیگر در سطح منظومه قلمداد می شود، افزود: محدوده مطالعاتی در این طرح، روستاهای واقع در قلمرو تقسیمات سیاسی و اداری بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح توسعه پایدار منظور در 17 بخش زنجان

تصویب طرح توسعه پایدار منظور در 17 بخش زنجان