مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-01اقتصادي

پرورش سالانه 700 تن مرغ زنده در مرغداری های کلیبر


فرماندار کلیبر بر ضرورت ایجاد و احداث کشتارگاه مستقل مرغ و طیور در این شهرستان تاکید کرد و گفت: سالانه 700 تن مرغ زنده در مرغداری های این شهرستان پرورش می یابد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار کلیبر بر ضرورت ایجاد و احداث کشتارگاه مستقل مرغ و طیور در این شهرستان تاکید کرد و گفت: سالانه 700 تن مرغ زنده در مرغداری های این شهرستان پرورش می یابد.

عدالت حاجی پور با اشاره به مشکلات و کمبود گوشت مرغ مصرفی در شهرستان کلیبر گفت: در راستای حل ریشه ای مشکل کمبود مرغ کشتار در این شهرستان، راه اندازی کشتارگاه مرغ ضروری بوده و در این خصوص جهاد کشاورزی و دامپزشکی باید اقدامات اساسی انجام دهند.

وی با اشاره به میزان تولید مرغ زنده در مرغداری های شهرستان، افزود: این مقدار تولید مرغ زنده بیشتر از مقدار مصرفی این شهرستان بوده و گاه نیز مرغ های زنده مرغداری ها به قیمت پایین به کشتارگاه های شهرهای مجاور فروخته و سود خوبی عاید آن ها می شود که انتظار داریم در مواقع بحرانی این چنینی، آنها از ما حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاجی پور ضمن انتقاد از دستور ممنوعیت عرضه ی مرغ سهمیه ای به شهرستان کلیبر، آن را غیر قانونی برشمرد و خواستار حل سریع این موضوع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش سالانه 700 تن مرغ زنده در مرغداری های کلیبر

پرورش سالانه 700 تن مرغ زنده در مرغداری های کلیبر