مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-01اقتصادي

همراهی مدیریت شهری توسعه گردشگری را به دنبال دارد


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: هرکجا متولیان مدیریت شهری و محلی در کنار گردشگری قرار گرفتند شاهد نتایج موفقی بودیم و هرجا اصطکاک ایجاد شد، - ایسنا/فارس معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: هرکجا متولیان مدیریت شهری و محلی در کنار گردشگری قرار گرفتند شاهد نتایج موفقی بودیم و هرجا اصطکاک ایجاد شد، شهر و مردم متضرر اصلی خسارت های این حوزه بودند.

ولی تیموری در حاشیه بازدید از غرفه شیراز در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران به ایسنا گفت: شیراز جایگاهی ویژه در حوزه های مختلف خصوصا گردشگری و صنایع دستی دارد و حضور شهرداری شیراز برای ارائه ظرفیت های گردشگری این شهر، به ارتقاء کیفی نمایشگاه امسال کمک کرده است.

تیموری همچنین با اشاره به شیوع کرونا و محدودیت های ناشی از آن گفت: باید بپذیریم که شرایط فوق العاده ای به دلیل حاکمیت بیماری کرونا ایجاد شده و نه تنها صنعت گردشگری ایران بلکه همه دنیا را تحت تاثیر قرار داده و سعی ما این است که با تدابیر منطقی از این دوره سخت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در سطح ملی طی یکسال گذشته تمام تلاش ما جلوگیری از تعطیلی واحدهای گردشگری بوده است، اضافه کرد: اگرچه امروز به دلیل بیماری کرونا پروتکل های بهداشتی رعایت می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مدیریت شهری توسعه گردشگری را به دنبال دارد

همراهی مدیریت شهری توسعه گردشگری را به دنبال دارد