مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-01سياسي

جو بایدن؛ همانی که انتظار می رفت


در برهه بسیار حساس کنونی باید با رصد دقیق طلیعه های رفتاری در منطق و نگرش ایالات متحده به جهان واکنش های متناسب برای صیانت از منافع ملی و دفع شر صورت بپذیرد.

- یک کارشناس روابط بین الملل گفت: در برهه بسیار حساس کنونی باید با رصد دقیق طلیعه های رفتاری در منطق و نگرش ایالات متحده به جهان واکنش های متناسب برای صیانت از منافع ملی و دفع شر صورت بپذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق بروجردی، کارشناس روابط بین الملل در یادداشتی با عنوان جو بایدن، همانی که انتظار می رفت نوشت: در این نوشتار به دو عمل مشخص جو بایدن و تیمش در روزهای گذشته می پردازیم که می تواند افق و دورنمایی از برنامه اقدام و عمل تیم نوآمده ی کاخ سفید را نمایان سازد.

اول انتشار گزارش ترور جمال خاشقجی ستون نویس سعودی، علیرغم بالا و پایین کردن های بسیار و نوعی مانور بر پایه کیفیت انتشار آن، نهایتا این گزارش با تاکید بر اینکه قتل خاشقجی با دستور مستقیم محمد بن سلمان ولیعهد (شانس اصلی پادشاهی در سعودی) صورت گرفته است، صادر شد.

انتشار گزارش مذکور یقینا با تامل و رایزنی های بسیار صورت گرفته است و تمام جوانب رابطه ی پرحجم اقتصادی و خریدهای تسلیحاتی در آن لحاظ گشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو بایدن؛ همانی که انتظار می رفت

جو بایدن؛ همانی که انتظار می رفت