مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-01اجتماعي

افزایش 17 درصدی آگاهی دانش آموزان از مسائل و تنش های آبی


آیین اختتامیه طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) در سال تحصیلی 98-99 در سطح مدارس استان سمنان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان و رییس جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شد.

- ایسنا/سمنان آیین اختتامیه طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) در سال تحصیلی 98-99 در سطح مدارس استان سمنان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان و رییس جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این مراسم گفت: این طرح ویژه و مخصوص دانش آموزان است ولی با توجه به شرایط کرونایی و رعایت رستورالعمل های بهداشتی مراسم اختتامیه بدون حضور دانش آموزان برگزار می شود.

محمددستورانی افزود: آموزش و پرورش در طرح ملی دانش آموزی داناب در کنار یک نهاد علمی و تخصصی مانند جهاددانشگاهی و همچنین یک شرکت در تراز شرکت مادر تخصصی بنام آب منطقه ای سمنان قرار گرفت و توفیقات زیادی از این همراهی نصیب جامعه و خصوصاً دانش آموزان شد.

وی با بیان اینکه راه توسعه از آموزش و پرورش می گذرد، ادامه داد: طرح ملی نجات آب(داناب) با همکاری مشترک این سه ضلع یعنی آموزش و پرورش، آب منطقه ای و جهاددانشگاهی به عنوان مشاور طرح در استان سمنان به خوبی اجرا شد و این همراهی توفیقات بسیاری برای جامعه و دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 17 درصدی آگاهی دانش آموزان از مسائل و تنش های آبی

افزایش 17 درصدی آگاهی دانش آموزان از مسائل و تنش های آبی