مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-01اقتصادي

پلمب 22 باب مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج از پلمب 22 باب مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج خبر داد و گفت: این واحدها به صورت غیرمجاز فعالیت می کردند که پس از شناسایی بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها پلمب شدند.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج از پلمب 22 باب مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج خبر داد و گفت: این واحدها به صورت غیرمجاز فعالیت می کردند که پس از شناسایی بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها پلمب شدند.

تورج سلطنت پوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برخی از مشاغل در سطح شهر وجود دارد که می توانند برای سلامت شهروندان خطرآفرین باشد.

سلطنت پوری عنوان کرد: از عمده مشاغلی که در مناطق مسکونی می تواند خطرآفرین باشد مغازه سیلندر پرکنی است.

وی بیان کرد: با توجه به غیراستاندارد، غیرقانونی و خطرساز بودن واحدهای سیلندر پرکنی و انبار کپسول در سطح شهر و نواحی منفصل شهری براساس بند20ماده 55 قانون شهرداریها؛ واحدهای غیرمجاز فعال سیلندر پرکنی باید پلمب شوند.

سلطنت پوری در همین راستا از پلمب 22 واحد مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج خبر داد و اظهار کرد: این واحدها به صورت غیرمجاز فعالیت می کردند که پس از شناسایی تمامی این مغازه ها در سطح شهر و نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 22 باب مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج

پلمب 22 باب مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج