مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-01سياسي

افزایش نذورات مردم البرز به ستاد عتبات در ایام کرونا


نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه ستاد عتبات عالیات از برکات مکتب حاج قاسم سلیمانی است، گفت: کمک های نقدی و نذورات مردم به ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان با توجه به شرایط کرونا و مشکلات معیشتی و اقتصادی بیشتر از سال گذشته بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، شامگاه یکشنبه در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با بیان اینکه یکی از وظایف هر مسلمان شیعه حفظ و نشر معارف اهل بیت (ع است، گفت: حفظ شیعه گاهی به وسیله نگهداری از امام معصوم (ع) است و گاهی هم با حفظ معارف و آثاری که به اسم شیعه باقی مانده، صورت می پذیرد.

امام جمعه کرج با اشاره به تخریب قبور مطهر اهل بیت (ع) توسط وهابیت، اظهار کرد: هنگامی که آثاری که از شیعه باقی مانده از بین رود، دیگرکسی در رابطه با آن آثار سؤال و تحقیق نمی کند و رفته رفته به فراموشی سپرده خواهد شد لذا باید از این آثار با جدیت حفظ و نگهداری کرد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت و جایگاه (ع) را یکی از اقدامات مهم ستاد بازسازی عتبات عالیات برشمرد و گفت: ساخت این صحن یکی از اقدامات ماندگار ستاد بازسازی عتبات عالیات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نذورات مردم البرز به ستاد عتبات در ایام کرونا

افزایش نذورات مردم البرز به ستاد عتبات در ایام کرونا