مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-01سياسي

بهره گیری از امکانات موجود برای برگزاری انتخابات مطلوب ضروری است


مکان و نحوه انجام ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر وروستا باید به درستی مدیریت شده و باتوجه به همه گیری بیماری کرونا در کشور، - ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: مکان و نحوه انجام ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر وروستا باید به درستی مدیریت شده و باتوجه به همه گیری بیماری کرونا در کشور، تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

حسین سیستانی، شامگاه (یکشنبه-10 اسفند) در دومین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم، خاطرنشان کرد: انتخابات، رویکردی اساسی و بنیادین در کشور بوده و دارای قانونی جامع و متقن است.

وی بر اهمیت ثبت نام تأکید کرد و گفت: تمرکز بر اجرای قانون انتخابات و تسلط بر مفاهیم آن باید به گونه ای باشد که در مرحله اجرا، هیچ خدشه ای به فرآیند انتخابات وارد نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، سیستانی با اشاره به اهمیت انتخاب معتمدان داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: مکان و نحوه انجام ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به درستی مدیریت شده و باتوجه به همه گیری بیماری کرونا در کشور، تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از امکانات موجود برای برگزاری انتخابات مطلوب ضروری است

بهره گیری از امکانات موجود برای برگزاری انتخابات مطلوب ضروری است