مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-01اقتصادي

تاثیر مواد شیمیایی موجود در محیط بر تعداد اسپرم ها


یک فراتحلیل جدید نشان می دهد مواد شیمیایی موجود در محیط می تواند به شکل قابل توجهی تعداد اسپرم ها را کاهش دهد و به عنوان مثال تعداد کل اسپرم ها در جهان غرب بین سال های 1973 تا 2011 به میزان 59 درصد کاهش یافته است.

- یک فراتحلیل جدید نشان می دهد مواد شیمیایی موجود در محیط می تواند به شکل قابل توجهی تعداد اسپرم ها را کاهش دهد و به عنوان مثال تعداد کل اسپرم ها در جهان غرب بین سال های 1973 تا 2011 به میزان 59 درصد کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، به تازگی کتاب جدیدی منتشر شده است که حاوی هشداری جدی برای جمعیت انسان ها است.

این کتاب با عنوان طولانی شمارش معکوس: چگونه دنیای مدرن ما شمار اسپرم ها را تهدید می کند، رشد تولید مثل زنان و مردان و آینده نسل بشر را به خطر می اندازد ، جزییات نحوه کاهش تعداد اسپرم ها در سال های اخیر را با نرخ نگران کننده ای شرح می دهد.

نویسنده این کتاب شانا سوان اپیدمیولوژیست دانشکده پزشکی مونت سینای است و نتایج او از یک فراتحلیل انجام شده در سال 2017 به دست آمده است.

وی در یک مصاحبه گفت: اگر به منحنی تعداد اسپرم ها نگاه کنید و آن را برای آینده پیش بینی کنید، می بینید در سال 2045 به صفر می رسد.

حداقل می توان گفت که این آمار نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مواد شیمیایی موجود در محیط بر تعداد اسپرم ها

تاثیر مواد شیمیایی موجود در محیط بر تعداد اسپرم ها