مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-01سياسي

قرنطینه مسافران مشکوک در فرودگاه ها و بنادر


جانشین وزیر راه در ستاد مدیریت بحران از ابلاغ دستورالعمل به روز شده پذیرش مسافران بین المللی هوایی و دریایی در شرایط شیوع کرونا و قرنطینه 14 روزه مسافران مشکوک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژاد، ضمن تاکید به توجه مردم به شرایط پذیرش مسافران بین المللی در ایران هنگام تصمیم گیری و برنامه ریزی برای سفر، گفت: با توجه به شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا در جهان و به منظور شفاف سازی الزامات ورود به کشور در شرایط کرونا برای مردم و همچنین افزایش هماهنگی ها و انسجام اقدامات بین وزارت های راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امور خارجه، دستورالعمل به روز شده پذیرش مسافران بین المللی در فرودگاه ها و بنادر کشور بر اساس پروتکل های بهداشتی، در کارگروه متشکل از متخصصان این سه بخش بازنگری و تدوین شد.

وی افزود: دیروز این دستورالعمل به سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان بنادر و دریانوردی ابلاغ شد تا پس از صدور اطلاعیه های بین المللی وارد فاز اجرایی شود.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس این دستورالعمل تمامی مسافران بالای 8 سال که قصد سفر به جمهوری اسلامی ایران را دارند، ملزم به ارائه گواهی تست مولکولی PCR منفی با اعتبار حداکثر 96 ساعت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه مسافران مشکوک در فرودگاه ها و بنادر

قرنطینه مسافران مشکوک در فرودگاه ها و بنادر