مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-01اقتصادي

رتبه چهارمی گیلان در نظارت و بازرسی از بازار/ خرید مازاد نیاز علت برخی کمبودها است


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به جایگاه چهارمی این استان در حوزه تشدید نظارت و بازرسی از بازار، گفت: عدم فرهنگ سازی مناسب و خرید مازاد نیاز علت کمبود برخی اقلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دلق پوش شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به بررسی و رصد نیازهای کالایی در بازار، بیان کرد: وضعیت کالاهایی مانند نان، آرد، نهاده های دامی، گوشت و مرغ که دچار نوسانات ملی است را به صورت مستمر بررسی و پایش می کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه برخی از کمبودها در بازار استان ناشی از عوامل خارجی است، گفت: با توجه به اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار، سعی شده که کمترین تبعات را نسبت به سایر استان ها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه گیلان در حوزه تشدید نظارت و بازرسی از بازار رتبه چهارم کشوری دارد، افزود: گیلان، استانی مرزی و مهمان پذیر بوده و نرخ کالا و خدمات در آن بیشتر از سایر مناطق است.

دلق پوش با تأکید بر نظارت بر انبار و ذخیره سازی کالا، تشدید نظارت و بازرسی برخی اقلام، عنوان کرد: قیمت مرغ در برخی استان ها تا 25 هزار تومان مصوب شده بود اما تا دو ماه پیش، با نرخ 19 هزار و 100 تومان در گیلان عرضه می شد.

رییس سازمان صمت گیلان علت کمبود برخی اقلام در بازار را عدم فرهنگ سازی مناسب و خرید مازاد توسط مردم عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه چهارمی گیلان در نظارت و بازرسی از بازار/ خرید مازاد نیاز علت برخی کمبودها است

رتبه چهارمی گیلان در نظارت و بازرسی از بازار/ خرید مازاد نیاز علت برخی کمبودها است