مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 23:252021-02-28حوادث

واکنش پلیس رباط کریم به نشر ویدئو حمله مرد پرندی با شوکر به یک زن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مهدی سرپناه از دستور ویژه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم جهت رسیدگی به پرونده چالش برانگیز یک زن و مرد در فضای مجازی، - معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران ضمن واکنش به نشر ویدئو حمله مرد پرندی با شوکر به یک زن از صدور دستور فرمانده انتظامی رباط کریم جهت رسیدگی به این پرونده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ مهدی سرپناه از دستور ویژه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم جهت رسیدگی به پرونده چالش برانگیز یک زن و مرد در فضای مجازی، که منجر به دستگیری عامل ضرب و جرح شده بود خبر داد و اظهار داشت: تنها چند ساعت بعد از انتشار ویدئو زیر گرفتن و حمله مرد ساکن پرند با شوکر به یک زن در فاز 2 پرند فرد توسط پلیس رباط کریم دستگیر شد.

وی گفت: این ویدئو در فضای مجازی بازتاب گسترده ای پیدا کرده بود و پرونده پس از سیر مراحل اولیه در اختیار مقام قضایی قرار خواهد گرفت.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران عنوان داشت: پلیس و دستگاه قضایی رباط کریم بارها اعلام کرده اند که در برابر چنین افرادی تعلل نخواهند کرد.

بر اساس این گزارش ساعت 2 بامداد روز گذشته یکی از ساکنان پرند در خیابان آفتاب نزدیک خیابان کوهستان و پارک فدک، با شوکر به یک زن حمله کرده و در نهایت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس رباط کریم به نشر ویدئو حمله مرد پرندی با شوکر به یک زن

واکنش پلیس رباط کریم به نشر ویدئو حمله مرد پرندی با شوکر به یک زن