مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 20:452021-02-28سياسي

تاکید شهردار قم مبنی بر اهتمام ویژه در اجرای پروژه های نشاط شهروندی


شهردار قم اجرای پروژه های شهری با محوریت نشاط اجتماعی را از برنامه های ویژه شهرداری قم در ایام پایانی سال دانست و بر اهتمام تمامی مجموعه ها در انجام این پروژه ها تأکید کرد.

- ایسنا/قم شهردار قم اجرای پروژه های شهری با محوریت نشاط اجتماعی را از برنامه های ویژه شهرداری قم در ایام پایانی سال دانست و بر اهتمام تمامی مجموعه ها در انجام این پروژه ها تأکید کرد.

دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد با اشاره به قرار گرفتن در ایام پایانی سال و لزوم اتخاذ تدابیر حفظ شور و نشاط اجتماعی محیط شهری به ویژه با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: نشاط، شادابی و زنده بودن محیط شهری نباید در هیچ شرایطی مورد غفلت قرار گیرد.

وی برنامه ریزی های انجام شده برای ایام هفته درختکاری را مورد توجه قرار داد و افزود: سعی مجموعه شهرداری قم در سال های گذشته موجب افزایش سرانه فضای سبز شهر قم به بیش از 20 متر مربع شده است که این امر نقش بسزایی در شادابی و نشاط محیط شهری دارد.

سقاییان نژاد با دعوت از شهروندان جهت مشارکت در برنامه های این هفته، گفت: یکی از فرصت هایی که شهروندان می توانند همراهی و مشارکت با مجموعه شهرداری را داشته باشند هفته درختکاری و مشارکت در کاشت درختان و افزایش کمی و کیفی فضای سبز شهر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید شهردار قم مبنی بر اهتمام ویژه در اجرای پروژه های نشاط شهروندی

تاکید شهردار قم مبنی بر اهتمام ویژه در اجرای پروژه های نشاط شهروندی