مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 20:352021-02-28حوادث

قاتل منشی شرکت قصاص نشد


19»/ آدم ربایی ساختگی برای اخاذی 80 هزار درهمی از خانواده/ کودک 2 ساله در حوض خانه غرق شد/ انکار جنایت، متهم را دوباره پای میز محاکمه کشاند/ انفجار بزرگ در اقبالیه قزوین/ سارق یک میلیارد ریالی بازار تهران دستگیر شد/ قاتل منشی شرکت .

- هموطنان گرامی برای دریافت خدمات ترافیکی پلیس راهور در حوزه های استعلام تخلفات رانندگی، پرداخت الکترونیکی جرایم رانندگی، استعلام نمره منفی، استعلام تصادفات و … مستقیماً به وبسایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا به نشانی www.

rahvar120.

ir مراجعه کنند.

پلیس راهور تمامی خدمات فوق را از طریق سایت پلیس راهور ناجا به صورت رایگان و در بستری امن بر طبق ضوابط و مقررات جاری به همه مردم عزیز ارائه می کند.

آیتول، همراه مکانیک، قبضینو و … از جمله واسطه هایی هستند که پلیس راهور ناجا به هیچیک از این واسطه ها مجوز اقدام در خصوص خدمات خود نداده و این واسطه ها با انگیزه های مختلف به صورت غیررسمی در شبکه های اجتماعی، خود را فعال در حوزه خدمات راهور معرفی می کنند.

متأسفانه برخی از واسطه ها یا APK ها و … در شبکه های اجتماعی مختلف برای مقاصد سویی و در برخی موارد کلاهبرداری از مردم، اقدام به تبلیغات مبنی بر ارائه سریع خدمات فوق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل منشی شرکت قصاص نشد

قاتل منشی شرکت قصاص نشد