مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 18:452021-02-28بين الملل

رییس جمعیت حقوق بشر عربستان: گزارش آمریکایی درباره خاشقجی مبتنی بر واقعیات نیست!


جمعیت دولتی حقوق بشر عربستان از نتایج گزارش سازمان اطلاعات ملی آمریکا درباره قتل جمال خاشقجی و اظهارات برخی مقامات آمریکایی انتقاد کرد.

- رییس جمعیت حقوق بشر عربستان: گزارش آمریکایی درباره خاشقجی مبتنی بر واقعیات نیست! جمعیت دولتی حقوق بشر عربستان از نتایج گزارش سازمان اطلاعات ملی آمریکا درباره قتل جمال خاشقجی و اظهارات برخی مقامات آمریکایی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه سعودی الریاض، مفلح بن ربیعان القحطانی، رییس جمعیت دولتی حقوق بشر تلاش برای تحمیل اشتباهی، بر عربستان و رهبری آن که گروهی از افراد بر خلاف قوانین و چارچوب وظایفشان مرتکب شده اند را رد و توجیه کرد: مقامات عربستان این افراد را در قالب محاکمه ای عادلانه و در حضور نمایندگان بین المللی و حقوقی و اولیای دم محاکمه کردند و به اشد مجازات محکوم کردند و حتی در مورد برخی مجازاتی در حد اعدام صادر شد.

او افزود: مقامات سعودی تمام تدابیر حقوقی لازم را در قبال متهمان قتل جمال خاشقجی و افراد خودسر انجام دادند و آنها را بعد از تکمیل مراحل تحقیقات به دادگاه ارجاع دادند و احکام نهایی در حق آنها صادر شد.

این مقام سعودی ادامه داد: محاکمه متهمان طبق قوانینی و لوایح کیفری انجام گرفت و جمعیت حقوق بشر بر حضور در این محاکمه ها و اطمینان از تدابیر شفاف و درست محاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمعیت حقوق بشر عربستان: گزارش آمریکایی درباره خاشقجی مبتنی بر واقعیات نیست!

رییس جمعیت حقوق بشر عربستان: گزارش آمریکایی درباره خاشقجی مبتنی بر واقعیات نیست!