مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:202021-02-28سياسي

برگزاری نشست مشترک ایران و اقلیم کردستان عراق درباره رسمی شدن مرز سیرانبند بانه


نشست مشترک جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق برای بررسی روند اجرایی رسمی شدن مرز سیرانبند و آغاز تردد مسافر از این مرز، ظهر یکشنبه (10 اسفند) در شهرستان بانه برگزار شد.

- نشست مشترک جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق برای بررسی روند اجرایی رسمی شدن مرز سیرانبند و آغاز تردد مسافر از این مرز، ظهر یکشنبه (10 اسفند) در شهرستان بانه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست بهمن مرادنیا، استاندار کردستان و با حضور مهدی شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رحیمی نماینده مریوان و سقز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ذی ربط استان کردستان و هیات اقلیم کردستان عراق به ریاست سرلشگر چتو صالح جانشین وزیر امور داخله اقلیم کردستان و با حضور رییس شورای استان سلیمانیه، معاون استاندار سلیمانیه و جمعی از مدیران این استان مشارکت داشتند.

با توجه به اعلام موافقت دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مرکزی عراق با رسمی شدن مرز سیرانبند، طرفین در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت رسمی شدن این مرز در توسعه مبادلات تجاری و گردشگری فی مابین، در خصوص ضرورت رفع نواقص و تقویت و ایجاد زیرساخت های لازم در دو طرف مرز در سریع ترین زمان ممکن تفاهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست مشترک ایران و اقلیم کردستان عراق درباره رسمی شدن مرز سیرانبند بانه

برگزاری نشست مشترک ایران و اقلیم کردستان عراق درباره رسمی شدن مرز سیرانبند بانه