مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:152021-02-28اقتصادي

معرفی شرکت توسعه سخت افزار آبان


شرکت توسعه سخت افزار آبان با بهره گیری از مدیران با سابقه در صنعت IT و ورود آگاهانه به دنیای سخت افزاری سرور با هدف ارایه خدمات به روز در زمینه سرورهای اچ پی و تجهیزات سخت افزاری و ارتقا کیفیت محصولات ارایه شده تاسیس شده است.

- شرکت "توسعه سخت افزار آبان" با بهره گیری از مدیران با سابقه در صنعت IT و ورود آگاهانه به دنیای سخت افزاری سرور با هدف ارایه خدمات به روز در زمینه سرورهای اچ پی و تجهیزات سخت افزاری و ارتقا کیفیت محصولات ارایه شده تاسیس شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام شرکت توسعه سخت افزار آبان، تمرکز اصلی تیم تخصصی توسعه سخت افزار آبان بر روی چهار محور اصلی مشاوره تخصصی، تامین، راه اندازی و ارایه خدمات پس از فروش در زمینه خرید و فروش انواع سرورهای اچ پی و تجهیزات سخت افزاری می باشد.

خدمات شرکت توسعه سخت افزار آبان: مشاوره تخصصی در راستای راهکارهای به روز دنیا مرتبط با خرید تجهیزات ذخیره سازی و سرورهای اچ پی.

.

تامین انواع و تجهیزات سخت افزاری آن از جمله Ram، CPU، هاردهای ذخیره ساز، استوریج و سایر لوازم جانبی.

.

ارایه خدمات پس از فروش به همراه پشتیبانی و گارانتی محصولات سرور اچ پی این شرکت با دارا بودن مهندسان مجرب و متخصص سعی بر این داشته با بهره گیری از تکنولوژی های به روز به ارایه راهنمایی و مشاوره های نوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شرکت توسعه سخت افزار آبان

معرفی شرکت توسعه سخت افزار آبان