مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 15:352021-02-28سياسي

منطقه آزاد اروند درباره صدور مجوزهای ساخت وساز مواضعی دوگانه دارد


شهردار خرمشهر با تأکید بر نبود طرح تفضیلی منطقه آزاد اروند، مواضع این سازمان را در رابطه با کاربری و صدور مجوزهای ساخت وساز دوگانه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور علوانی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای شهر که در آن موضوع مزایده زمین های واقع در فضای باز نیز بررسی شد، اظهار کرد: منطقه آزاد تاکنون طرح تفضیلی ندارد و با این حال حتی به مسائلی ورود کرده و پروانه ساختشان را نیز صادر شده است.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص موضوع زمین های آزاد مواضع دوگانه ای دارد، افزود: منطقه آزاد در نامه ای صدور مجوز را برای 20 ملک خلاف اعلام کرده است و این در حالی است که این سازمان فاقد طرح تفضیلی است و خود برای موارد مشابه مجوز صادر نیز کرده است.

شهردار خرمشهر همچنین در رابطه با مشکل نبود ماشین آلات آتش نشانی برای اماکن مرتفع، گفت: تهیه ماشین آلات آتش نشانی با توجه به بودجه شهرداری امکان پذیر نیست و سازمان شهرداری های کشور نیز اعتباری را برای تخصیص دادن در اختیار ندارد.

وی افزود: هزینه ماشین آتش نشانی مجهز به پلکان مرتفع حدود 60 میلیارد تومان است و در حال حاضر هیچ شهرداری در کشور امکان خرید را ندارد.

علوانی تعمیر ماشین آلات فعلی آتش نشانی را با بودجه منطقه آزاد اروند تنها راه کار بهبود نسبی مشکل ماشین آلات آتش نشانی خرمش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد اروند درباره صدور مجوزهای ساخت وساز مواضعی دوگانه دارد

منطقه آزاد اروند درباره صدور مجوزهای ساخت وساز مواضعی دوگانه دارد