مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:052021-02-28اقتصادي

اختصاص 700 میلیارد تومان برای توسعه حمل و نقل عمومی مبتنی بر طرح TOD د ر تهران


عضو شورای شهر تهران از اختصاص 700میلیارد تومان برای توسعه حمل و نقل عمومی مبتنی TOD در پایتخت در بودجه 1400 شهرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در بررسی پیشنهادات مربوط به بودجه شهرداری اظهار داشت: استفاده 100 درصد از درآمدهای وصولی حاصل از عوارض ساختمانی در راستای توسعه حمل و نقل عمومی مبتنی بر TOD باید بررسی های لازم انجام شود.

وی گفت: این پیشنهاد توسط شهربانو امانی ارائه شده که کمیسیون تلفیق آن را پذیرفته است البته برای این مسأله 700 میلیارد اعتبار هم در ردیف های درآمدی و ردیف های هزینه ای در نظر گرفته شده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: این 700 میلیارد شامل دو زیر ردیف است و ردیف اول فروش اموالی را شامل می شود که در این محدوده ها بارگذاری شوند و ارزش افزوده ایجاد کنند 400 میلیارد تومان هم از عوارض ساختمانی تا شعاع 300 متر در نظر گرفته شده است.

رسولی گفت: سایر تقاضاها در پیشنهاد مانند پروانه های ساختمانی مازاد بر تراکم پایه مسکونی، بالکن و سایر موارد هر کدام ردیف های درآمدی و هزینه ای دارد که باید در ردیف های بودجه در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: از تفاوت های بودجه ای امسال این است که تبصره ای ندارد که آثار بودجه ای آن در ردیف های خاص دیده نشده باشد و اکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 700 میلیارد تومان برای توسعه حمل و نقل عمومی مبتنی بر طرح TOD د ر تهران

اختصاص 700 میلیارد تومان برای توسعه حمل و نقل عمومی مبتنی بر طرح TOD د ر تهران