مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:552021-02-28اقتصادي

تناقض عجیب در قیمت مسکن؛ آیا پای بانک ها در میان است؟!


در حالی که رییس اتحادیه مشاوران املاک طی مصاحبه ای در 4 اسفندماه سال جاری از کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت مسکن در بهمن ماه سال جاری خبر داد، گزارش بانک مرکزی درباره قیمت مسکن در بهمن ماه که به تازگی منتشر شده است نشان داد که قیمت مسکن در بهمن در مقایسه با دی ماه 3.

- مسکن شاید از نیازهای ابتدایی یک خانوار می باشد که افزایش یا کاهش آن مستقیم بر وضعیت اقتصادی خانوارها تاثیرگذار است.

خانوارها هر آنچه را که از سبد هزینه ای خود کنار بگذارند قطعا قادر نخواهند بود که مسکن را حذف کنند چرا که وجود یک سرپناه همان گونه که گفته شد نیاز ابتدایی یک زندگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ، از این رو رصد قیمت مسکن برای خانوارها همواره مهم بوده است و پیگیر افزایش یا کاهش آن می باشند اما چند ماهی است که یک اتفاق عجیب رخ داده است.

این اتفاق عجیب چیست؟ اتفاق عجیب این است که در حالی که رییس اتحادیه مشاوران املاک شهر تهران تقریبا چند ماهی است که از کاهش قیمت مسکن دم می زند اما گزارش های بانک مرکزی در این زمینه خلاف این صحبت ها است و هر ماه روند رو به رشد خود را طی می کند.

اتحادیه مشاوران املاک: قیمت مسکن 10 تا 15 درصد کاهش یافت مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه مشاوران املاک طی مصاحبه ای در 4 اسفندماه سال جاری گفت: به رغم میل باطنی برخی که همواره دوست دارند قیمت مسکن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض عجیب در قیمت مسکن؛ آیا پای بانک ها در میان است؟!

تناقض عجیب در قیمت مسکن؛ آیا پای بانک ها در میان است؟!