مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:502021-02-28اقتصادي

وقتی اشعار حافظ هم در مترو ماسک می زنند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همانند قبل با توقف قطار در ایستگاه، اغلب افراد با پس زدن دیگری به داخل واگن هجوم می برند؛ ازدحام همسفران، - شعر حافظ از دستان فال فروشان به آگهی های تبلیغاتی رعایت پروتکل های بهداشتی برای مبارزه با کرونا رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همانند قبل با توقف قطار در ایستگاه، اغلب افراد با پس زدن دیگری به داخل واگن هجوم می برند؛ ازدحام همسفران، هیاهوی کودکان، زنان و مردان دست فروش و هر تصویر دیگری که در این سفر به چشم می خورد، همانند دوران پیش از کروناست.

اگر اقلام جدید فروشندگان قطار یا همسفرانی که انگار کرونا را نمی شناسند حواس مان را پرت نکنند، ممکن است چشم های مان میخ کوب مانیتور کوچک کنار پنجره شود که گویا زبان بسته قصد دارد در این هیاهیو با کلمات و تصاویر چیز هایی بگوید؛ چیز هایی که اگر شنیده می شد، وضع چنین عادی نمی نمود!اندکی صبر و تماشای انیمیشین ها در فضایی که بویی از رعایت پروتکل های بهداشتی به مشام نمی رسد، برای رعایت پروتکل های مقابله با کرونا هشدار می دهد و ما را به شعری آشنا می رساند.

شاعرش البته انگار چندان با فضای مترو و این قبیل هجوم ها غریبه نیست؛ فالش نان خیلی ها را می دهد!اما نگاه دقیق تر گویای چیز دیگری است؛ بیتی که با مصرعی از حافظ شروع می شود و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی اشعار حافظ هم در مترو ماسک می زنند!

وقتی اشعار حافظ هم در مترو ماسک می زنند!