مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-28دانش

بدون پرداخت جریمه دیرکرد از هم اکنون برای کنکور 1400 ثبت نام کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت تمدید شده ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری 1400 به منظور پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه ، - فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1400 از هم اکنون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت تمدید شده ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری 1400 به منظور پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه ، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از هم اکنون (یکشنبه دهم اسفندماه) در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.

org آغاز شد.

داوطلبان تنها روز چهارشنبه 13 اسفندماه 99 فرصت دارند ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون و به ویژه اصلاحات منتشر شده درباره سهمیه بهیاران برای ثبت نام اقدام کنند.

در بازه زمانی تعیین شده داوطلبانی که پیش تر برای ثبت نام اقدام کرده بودند در صورت لزوم می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نیز اقدام کنند.

لازم به ذکر است، ثبت نام داوطلبان در فرصت در نظرگرفته شده مشمول پرداخت جریمه دیرکرد نمی شود و داوطلبان باید همان مبلغ اصلی کنکور را بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون پرداخت جریمه دیرکرد از هم اکنون برای کنکور 1400 ثبت نام کنید

بدون پرداخت جریمه دیرکرد از هم اکنون برای کنکور 1400 ثبت نام کنید