مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-28اقتصادي

اجرای طرح های منابع طبیعی در اولویت زیرساختی مهریز است


فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به نقش موثر اجرای طرح های منابع طبیعی در توسعه اقتصادی و زیست محیطی شهرستان، نسبت به حمایت از این چنین طرح هایی اعلام امادگی کرد.

- ایسنا/یزد فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به نقش موثر اجرای طرح های منابع طبیعی در توسعه اقتصادی و زیست محیطی شهرستان، نسبت به حمایت از این چنین طرح هایی اعلام امادگی کرد.

رضا زارع زاده صبح امروز یکشنبه به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در نشست مشترک با کارمندان اداره منابع طبیعی شهرستان گفت: اجرای طرح های منابع طبیعی نقش مهمی در توسعه اقتصادی و زیست محیطی شهرستان دارد لذا در همین راستا نیز شهرستان از اجرای چنین طرح هایی حمایت می کند.

وی اظها ر کرد: اجرای طرح های منابع طبیعی، به عنوان اولویتی زیرساختی، نقش مهمی در تحقق شعار جهش تولید و ایجاد فرصت های شغلی پایدار به ویژه در حوزه کشاورزی ایفا می کند و باید این طرح های با اولویت حفظ منابع طبیعی، در مهریز اجرایی شود.

زارع زاده مهریزی افزود: طی سال های اخیر اقدامات مؤثری در حوزه منابع طبیعی باغ شهر تاریخی مهریز صورت گرفته و باعث شده از پیشروی کویر جلوگیری شده و کشاورزی شهرستان با مشکل کمتری مواجه شود.

وی گفت: منابع طبیعی بستر ساز حیات و توسعه پایدار کشور است و با توسعه فعالیت های این حوزه می توان رشد متوازن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های منابع طبیعی در اولویت زیرساختی مهریز است

اجرای طرح های منابع طبیعی در اولویت زیرساختی مهریز است