مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-28پزشكي

توقف صدور دفترچه های کاغذی تکلیف قانونی است


معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: توقف صدور دفترچه های کاغذی تکلیف قانونی است که با همکاری مراکز درمانی طرف قرارداد در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر عباس منوچهری گفت: صدور دفترچه درمانی متوقف شده است اما دفترچه های موجود در دست مردم معتبر است و امکان استفاده از سر نسخه پزشکان نیز وجود دارد و سازمان تأمین اجتماعی تعهدات قانونی را درباره این نسخه ها قبول می کند.

وی افزود: استقرار سامانه نسخه الکترونیک را زمینه ساز ایجاد تحولات اساسی در خدمات درمانی عنوان کرد و گفت: در شهرهایی که فاقد مرکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی هستند، فرانشیز بستری بیماران تحت پوشش تأمین اجتماعی در مراکز درمانی طرف قرارداد صفر می شود و خدمات بستری بیماران به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

وی گفت: بر اساس ماده 74 قانون برنامه ششم توسعه و بند ز تبصره 17 قانون بودجه سال جاری کشور و دستور ریاست محترم جمهوری، تمامی اجزای نظام درمانی کشور مکلف به استقرار نسخه الکترونیک و حذف کامل دفترچه های کاغذی هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس، سازمان تأمین اجتماعی از روزهای ابتدایی سال جاری، بحث توسعه و تعمیم نسخه الکترونیک را پیگیری کرد.

منوچهری با اشاره به تقویت زیر ساختهای این طرح گفت: سازمان تأمین اجتماعی برای حذف کامل دفترچه های کاغذی در آینده بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صدور دفترچه های کاغذی تکلیف قانونی است

توقف صدور دفترچه های کاغذی تکلیف قانونی است