مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:502021-02-28سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 10 اسفند ایسنا


تاکیدات قالیباف درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ توضیحات رییس جمهور درباره قیمت فعلی ارز/ آینده بن سلمان پس از انتشار گزارش قتل خاشقجی/ آیا رییسی و قالیباف وارد انتخابات ریاست جمهوری می شوند؟ و.

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

دولت باید برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری از مجلس مجوز می گرفت به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تایید محمدباقر قالیباف مبنی بر اینکه دولت باید برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری از مجلس مجوز می گرفت، درصدر اخبار پرمخاطب قرار گرفت.

مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس همواره به دنبال حل مشکلات مردم به خصوص صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی بوده است.

قبول دارم که در حق زنان و اهل سنت کوتاهی هایی شده است اظهارات معاون اول رییس جمهور در جمع جوانان و برگزیدگان استان گلستان هم دومین خبر پربازدید امروز بود.

اسحاق جهانگیری در بخشی از این دیدار با تأکید بر اینکه اهل سنت همواره در کنار انقلاب بوده اند و دولت مکلف است مسایل آنها را حل کند، گفت: در کردستان هم به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه مولوی عبدالحمید اشاره کردم که فرمودند مردم ایران بدون توجه به مذهب و قومیت در حقوق و مسئولیت هیچ تفاوتی ندارند و تنها موضوع برای کسب مسئولیت شایستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 10 اسفند ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 10 اسفند ایسنا