مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:552021-02-28سياسي

ارسال 83 مقاله به همایش ملی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی


رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از ارسال 83 مقاله به دبیرخانه نخستین همایش ملی  «پژوهش های کاربردی در تاریخ فرهنگ و بیداری اسلامی» دانشگاه سیدجمال خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از ارسال 83 مقاله به دبیرخانه نخستین همایش ملی   پژوهش های کاربردی در تاریخ فرهنگ و بیداری اسلامی دانشگاه سیدجمال خبر داد.

دکتر مهدی مرادی مخلص در یکشنبه 10 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی به عنوان چهار دانشگاه مستقل دولتی در استان همدان بوده که از سال 90 با مأموریت در حوزه علوم انسانی و اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و 10 سال از عمر چابک این دانشگاه می گذرد و طی این مدت دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی یک نگین برای دیار سیدجمال است به طوریکه این فضای علمی و ظرفیت آکادمیک می تواند محور توسعه پایدار شهرستان باشد، تصریح کرد: در سال 96 دکتر سیداحمدرضا موسوی زارع، عضو هیئت علمی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی در فهرست یک درصد اول دانشمندان برتر جهان قرار گرفت و در حال حاضر این دانشمند جهان با دانشگاه همچنان دارای همکاری و فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 83 مقاله به همایش ملی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

ارسال 83 مقاله به همایش ملی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی