مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:102021-02-28بين الملل

رفع کمبودهای زیرساختی در مرز سیرانبند/زمینه تردد مسافران فراهم می شود


جانشین وزیر امور داخله اقلیم کردستان عراق گفت: با مسئولان ایرانی راجع به کمبودها و زیرساخت های لازم برای رسمی شدن مرز سیرانبند و تردد مسافر برنامه ریزی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سرلشکر چتو صالح سعید ظهر امروز در بازدید هیات عراقی از مرز سیرانبند بانه که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی استان کردستان صورت گرفت، اظهار کرد: با مسئولان ایرانی راجع به کمبودها و زیرساخت های لازم برای رسمی شدن مرز سیرانبند و تردد مسافر برنامه ریزی خواهیم کرد.

جانشین وزیر امور داخله اقلیم کردستان عراق  خاطرنشان کرد: مرز سیرانبند بانه از سوی دولت مرکزی عراق و ایران به عنوان یک مرز رسمی شناخته شده است.

وی با بیان اینکه نواقص موجود در جریان این بازدید بررسی شد، اظهار کرد: مواردی که نیازمند اصلاح و بازنگری برای بازگشایی مرز باشد را مورد توافق قرار می دهیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توافقاتی که صورت می گیرد هرچه زوتر شاهد توسعه و رونق این مرز مشترک رسمی و افزایش تردد مسافران و گردشگران و رونق مبادلات مرزی باشیم.

اسماعیل رستم پور فرماندار بانه هم با بیان اینکه تمام امکانات و ظرفیت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه فراهم است، اظهار کرد: از ورود سرمایه گذاران خارجی و داخلی برای سرمایه گذاری در این منطقه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کمبودهای زیرساختی در مرز سیرانبند/زمینه تردد مسافران فراهم می شود

رفع کمبودهای زیرساختی در مرز سیرانبند/زمینه تردد مسافران فراهم می شود