مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-28بين الملل

معترضان در ذی قار خواستار برکناری الکاظمی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با وجود فروکش کردن موج تظاهرات های مردمی در اغلب استان های عراق که از اکتبر 2019 آغاز شد، این تظاهرات ها در استان ذی قار به مرکزیت الناصریه کم و بیش ادامه یافت و طی هفته های اخیر، - موج اعتراض ها و ناآرامی ها در استان ذی قار عراق طی چند هفته اخیر حتی با استعفای استاندار آن، همچنان ادامه دارد و شب گذشته، تظاهرات کنندگان اعلام کردند که تا نخست وزیر استعفا نکند؛ به خانه های خود بازنخواهند گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با وجود فروکش کردن موج تظاهرات های مردمی در اغلب استان های عراق که از اکتبر 2019 آغاز شد، این تظاهرات ها در استان ذی قار به مرکزیت الناصریه کم و بیش ادامه یافت و طی هفته های اخیر، بر شدت آن افزوده شد.

ساکنان استان ذی قار به عنوان دومین دارنده بیشترین کرسی های پارلمانی در مناطق جنوبی عراق پس از بصره، طی چند هفته اخیر بار دیگر با آمدن به خیابان ها بر ضرورت استعفای مقامات محلی، ایجاد فرصت های شغلی و مبارزه با فساد در نهاد های دولتی تاکید می کنند.

به نوشته رسانه های عراقی، به نظر می رسد که وعده های دولت مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در ایجاد فرصت های شغلی و پروژه های خدمات رسانی نتوانسته توجه و اعتماد معترضان را جلب کند و با به خشونت کشیده شدن اعتراضات، تنها طی چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان در ذی قار خواستار برکناری الکاظمی شدند

معترضان در ذی قار خواستار برکناری الکاظمی شدند