مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-28سياسي

«بایدن» تفاوتی با «ترامپ» ندارد/ لزوم توجه دولتی ها به «نظارت میدانی»


نظارت های میدانی در این روزها اهمیت زیادی دارد و حتما باید دولتمردان و دستگاه های نظارتی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

- نماینده مردم دماوند در مجلس گفت: نظارت های میدانی در این روزها اهمیت زیادی دارد و حتما باید دولتمردان و دستگاه های نظارتی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد رسولی نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: اخیرا یکی از خبرگزاری های دولتی مطلبی را منتشر کرده است مبنی بر اینکه توافق ایران با آژانس بین المللی پاسخ به چراغ سبز بایدن به ایران بود که در پاسخ به این خبرگزاری و غربگرایان باید گفت که بایدن با حمله به جبهه مقاومت در سوریه نشان داد تفاوتی با ترامپ ندارد و صرفا روی دستان چدنی نظام جنایتکار آمریکا، دستکش مخملی کشیده است.

وی با تأکید بر ضرورت نظارت دولت بر بازار شب عید، گفت: نظارت های میدانی در این روزها اهمیت زیادی دارد و حتما باید دولتمردان و دستگاه های نظارتی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم مراجعات زیادی به نمایندگان می کنند مبنی بر اینکه مصوبه اعطای یارانه کالاهای اساسی به درستی اجرا نمی شود و تقاضای بنده از رییس مجلس آن است که این موضوع پیگیری شود و از دولت بخواهد که گزارش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بایدن» تفاوتی با «ترامپ» ندارد/ لزوم توجه دولتی ها به «نظارت میدانی»

«بایدن» تفاوتی با «ترامپ» ندارد/ لزوم توجه دولتی ها به «نظارت میدانی»