مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:202021-02-28سياسي

سرمای شدید و اسکان نامناسب زلزله زدگان سی سخت بسیار نگران کننده است


سرمای شدید هوا و اسکان نامناسب مردم زلزله زده در سی سخت بسیار نگران کننده است و همین امر مردم را با سختی مواجه کرده است که مسئولان باید هر چه سریع تر چاره ای برای رفع این مشکل بیندیشند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه شهرستان بهمیی گفت: سرمای شدید هوا و اسکان نامناسب مردم زلزله زده در سی سخت بسیار نگران کننده است و همین امر مردم را با سختی مواجه کرده است که مسئولان باید هر چه سریع تر چاره ای برای رفع این مشکل بیندیشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدیوسف افروغی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به زلزله اخیر در شهر دنا (سی سخت)، افزود: از همان ساعت اول که متوجه این زلزله شدیم، با برخی از مسئولان، بویژه امام جمعه محترم شهر سی سخت تماس گرفتیم و اعلام آمادگی کردیم.

وی تصریح کرد: در این خصوص و با هماهنگی برخی از مسئولان محلی در شهر بهمیی در ستاد نماز جمعه شهر متنی آماده و شماره حسابی برای دریافت کمک های مردمی نیز تعریف شد و با توجه به فصل سرما و سردسیر بودن شهرستان دنا، بویژه شهر سی سخت برنامه ریزی هایی برای تهیه چادر با همکاری هلال احمر، سپاه و کمیته امداد انجام شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مسئولان و مردم عزیز ایران برای کمک به آسیب دیدگان زلزله سی سخت، اظهار کرد: رایزنی هایی نیز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمای شدید و اسکان نامناسب زلزله زدگان سی سخت بسیار نگران کننده است

سرمای شدید و اسکان نامناسب زلزله زدگان سی سخت بسیار نگران کننده است