مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-28سياسي

نقش آفرینی تشکل ها در سیستان و بلوچستان باید فرامرزی باشد


نقش آفرینی سمن ها و تشکل ها در این استان باید فرامرزی باشد از این رو وظیفه مسئولان و دستگاه های اجرایی مختلف در جهت توانمندسازی هرچه بیشتر آن هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نشست بزرگداشت روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: تمام کشورهای دنیا در مجموعه تشکل ها و سمن ها تلاش می کنند تا به مردم نقش آفرینی در عرصه و صحنه های مختلف را بدهند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه یکی از کشورهایی که به نقش آفرینی مردم در عرصه های گوناگون بسیار معتقد بوده نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: تشکل ها و سمن ها از رأی دادن به قانون اساسی گرفته تا حوزه انتخابات های مختلف مثل ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، شورای شهر و تشکل های صنفی مثل اتاق بازرگانی وجود داشته و نقش آفرینی کرده اند.

وی با بیان اینکه قبل از اینکه سمن ها شکل گیرد در گذشته مجموعه امور خیریه های فراوانی وجود داشته اما دنیا تجربه کرده که باید این نقش آفرینی به سمت تخصصی شدن حرکت کند، تصریح کرد: تخصصی شدن در همه حرکت ها و رشته ها و در مجموعه سمن ها و فعالیت های گروه های مردم نهاد نیز این وضعیت وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی تشکل ها در سیستان و بلوچستان باید فرامرزی باشد

نقش آفرینی تشکل ها در سیستان و بلوچستان باید فرامرزی باشد