مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-28بين الملل

تلویزیون اسراییل: لغو سفر هیات اسراییلی به امارات از ترس ایران


نمایشگاه بین المللی دوسالانه صنایع نظامی امارات (IDEX) بزرگ ترین نمایشگاه نظامی خاورمیانه محسوب می شود و در حاشیه آن شرکت های نظامی قراردادهای پرسودی منعقد می کنند.

- نمایشگاه بین المللی دوسالانه صنایع نظامی امارات (IDEX) بزرگ ترین نمایشگاه نظامی خاورمیانه محسوب می شود و در حاشیه آن شرکت های نظامی قراردادهای پرسودی منعقد می کنند.

یک تلویزیون اسراییلی مدعی شده سفر هیات نظامی اسراییل به یک نمایشگاه و کنفرانس نظامی 2 سالانه در ابوظبی امارات نه آن گونه که در منابع رسمی به دلیل محدودیت های سفر در دوران کرونا و بسته بودن فرودگاه بن گوریون تل آویو، بلکه از بیم احتمال ترور تلافی جویانه اعضای هیات از سوی ایران، لغو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وب سایت تایمز اسراییل ، کانال 12 تلویزیون اسراییل شنبه شب در گزارشی مدعی شده سفر هیات اسراییلی برای حضور در نمایشگاه و کنفرانس صنایع نظامی و دفاعی ابوظبی ( IDEX) از بیم احتمال ترور اعضای هیات لغو شده است.

این نخستین بار است که پس از عادی سازی روابط اسراییل و امارات، دولت ابوظبی از اسراییل نیز برای شرکت در بزرگ ترین نمایشگاه صنایع نظامی در خاورمیانه دعوت به عمل میاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون اسراییل: لغو سفر هیات اسراییلی به امارات از ترس ایران

تلویزیون اسراییل: لغو سفر هیات اسراییلی به امارات از ترس ایران