مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-28دانش

نیاز جامعه افغانستان، ارتقای ظرفیت استادان دانشگاه است


نیاز جامعه افغانستان، ارتقای ظرفیت استادان دانشگاه است و به این منظور تفاهم نامه ای را با دانشگاه علمی کاربردی منعقد کردیم تا از پتانسیل هایی که در ایران وجود دارد استفاده کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه غالب کابل گفت: نیاز جامعه افغانستان، ارتقای ظرفیت استادان دانشگاه است و به این منظور تفاهم نامه ای را با دانشگاه علمی کاربردی منعقد کردیم تا از پتانسیل هایی که در ایران وجود دارد استفاده کنیم.

  دکتر عبدالرحمن حمید در گفت وگو با ایسنا در حاشیه نشست دانشگاه جامع علمی کاربردی با دانشگاه های افغانستان اظهار کرد: دانشگاه غالب در سال 1389 در افغانستان و در شهر کابل تاسیس شد و در رشته های پزشکی، علوم پزشکی، دندانپزشکی، اقتصاد، حقوق و علوم سیاسی فعالیت دارد.

در حال حاضر حدود 30 هزار و 200 دانشجو دارد که تمامی دانشجویان و اساتید تبعه افغانستان هستند.

وی با اشاره به اینکه نیاز جامعه افغانستان، ارتقای ظرفیت استادان دانشگاه است، افزود: خوشبختانه تفاهم نامه هایی را با کشور ایران داریم و در دوره های دکتری اساتیدی را برای ارتقای ظرفیت خود به افغانستان فرستادیم که منجربه ارتقای ظرفیت میان دو کشور همزبان و هم فرهنگ است و می توانیم از ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در کشور ایران وجود دارد، برای ارتقای ظرفیت کادر علمی در دانشگاه غال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز جامعه افغانستان، ارتقای ظرفیت استادان دانشگاه است

نیاز جامعه افغانستان، ارتقای ظرفیت استادان دانشگاه است