مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-28سياسي

ضرورت اجرای استانداردهای لازم برای تردد معلولین و سالمندان


فرماندار رشت از تشکیل تیم عملیاتی جهت بازدید و گزارش دهی از روند اجرای پروژه های مناسب سازی در شهرستان خبر داد و گفت: باید در اجرای تمامی پروژه ها، - ایسنا/گیلان فرماندار رشت از تشکیل تیم عملیاتی جهت بازدید و گزارش دهی از روند اجرای پروژه های مناسب سازی در شهرستان خبر داد و گفت: باید در اجرای تمامی پروژه ها، استانداردهای لازم برای تردد معلولین و سالمندان لحاظ شود.

علی فتح اللهی امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان رشت با اشاره به لزوم بهرمندی تمامی افراد جامعه از حقوق شهروندی خود، اظهار کرد: طبق حقوق شهروندی بایستی دسترسی به امکانات عمومی برای کلیه شهروندان فراهم و شانیت و شخصیت اجتماعی آنها حفظ شود.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به فراهم کردن ظرفیت های اجتماعی جهت بهره بردن سالمندان، افزود: امروز ما در قبال تک تک سالمندان دارای یک وظیفه مهم هستیم و روزی هم خودمان به سنین سالمندی می رسیم و در آن زمان نمی توانیم از عملکرد خود در دوران مسئولیت مان انتقاد کنیم.

وی در خصوص کثرت و تنوع جمعیتی در شهرستان رشت تصریح کرد: شهرستان رشت به عنوان مرکز استان که کلانشهر نیز است، باید به عنوان شهر شاخص در اجرای استاندارادهای مناسب سازی معلولین و سالمندان پیشگام و پیشتاز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای استانداردهای لازم برای تردد معلولین و سالمندان

ضرورت اجرای استانداردهای لازم برای تردد معلولین و سالمندان