مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-28اقتصادي

بسیج مهندسین شبکه نظام مسائل صنعت و معدن در تهران را ایجاد می کند


مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن تهران از ایجاد شبکه نظام مسائل صنعت و معدن در تهران خبر داد و گفت: این مجموعه در قالب پنج کارگروه، عارضه یابی، - سید پوریا محسنی مسؤول عنوان کرد: قرارگاه های جهادی سازمان بسیج مهندسین تهران از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا شروع به فعالیت کرد و در حوزه های مختلف از جمله حوزه خدمات مهندسی، بسته معیشتی و تأمین جهیزیه و مسکن اقداماتی انجام داده است.

محسنی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت مهندسین داخلی اقدام به تولید خطوط ماشین آلات ماسک و فرآیندهای تولید اتانول کردیم که کمک چشم گیری به این صنعت بود.

وی یادآور شد: یک از فعالیت هایی که دنبال آن هستیم ایجاد شبکه نظام مسائل در تهران است که در قالب پنج کارگروه، عارضه یابی، نظام بانکی مالی، مدیریتی، صادراتی، مسائل حقوقی و نیروی انسانی فعالیت می کند.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن تهران ادامه داد: ابتدا به کمک کارگروه ها عارضه های صنعتی شناسایی که برخی از این عارضه ها با مشاوره برطرف می شود و تعدادی دیگر که مشکل قانونی و ساختاری دارند به مراجع مرتبط از جمله قرارگاه صنعت معدن انرژی ارجاع داده می شوند.

محسنی با بیان اینکه برای پیدا کردن عارضه های حوزه صنعت و معدن از ظرفیت گروه های جهادی استفاده می شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه از مهندسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مهندسین شبکه نظام مسائل صنعت و معدن در تهران را ایجاد می کند

بسیج مهندسین شبکه نظام مسائل صنعت و معدن در تهران را ایجاد می کند