مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-28سياسي

اسماعیلی: اگر از حقوق هسته ای کوتاه بیاییم، آیندگان ما را نکوهش خواهند کرد


نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انرژی هسته ای علاوه بر نسل های فعلی متعلق به نسل های آینده نیز هست و اگر ما از حقوق هسته ای کشور کوتاه بیاییم، - ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تجربه تلخ برجام بار دیگر به ما ثابت کرد که آمریکا و غرب به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: ما در طول تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن از زمان کودتای سال 28 مرداد سال 32 همواره شاهد خیانت های آمریکا به ملت مان بوده ایم و پس از مذاکرات برجام هم رهبر معظم انقلاب فرمودند که من به غربی ها اعتماد ندارم.

  نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ما باید تمام قد از حقوق هسته ای کشورمان دفاع کنیم، چرا که انرژی های فسیلی در سال های آتی تمام خواهد شد و تکیه کشورها و ملت ها به انرژی هسته ای خواهد بود.

  اسماعیلی خاطرنشان کرد: انرژی هسته ای هم متعلق به نسل فعلی است و هم متعلق به نسل آینده و اگر ما از حقوق هسته ای کشور کوتاه بیاییم، نسل های آینده ما را نکوهش خواهند کرد.

  وی افزود: از سرگیری اجرای تعهدات ما در برجام مستلزم انجام تعهدات از سوی طرف غربی است و ا برداشته شدن تحریم ها اجرای تعهداتمان را مجدد آغاز خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: اگر از حقوق هسته ای کوتاه بیاییم، آیندگان ما را نکوهش خواهند کرد

اسماعیلی: اگر از حقوق هسته ای کوتاه بیاییم، آیندگان ما را نکوهش خواهند کرد