مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-28بين الملل

پیشنهاد فارن افرز برای موفقیت در مذاکرات برجامی


نشریه فارن افرز در مقاله ای با اشاره به کارشکنی های مثلث عبری ـ عربی در مذاکرات هسته ای، ضمن تأکید بر زیان بخش بودن حضور عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی در مذاکرات احتمالی برجام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در مقاله اخیر فارن افرز آمده که همزمان با تلاش جو بایدن رییس جمهوری آمریکا برای بازگشت به توافق هسته ای، عربستان سعودی و امارات متحده عربی به عنوان کشورهای منطقه ای مخالف با برجام، پافشاری می کنند که در مذاکرات آتی برجام مشارکت داده شوند و استدلال می کنند که حضور آنها در این مذاکرات موجب جبران نواقص این توافق و مقابله با سیاست های منطقه ای تهران خواهد شد.

در این مقاله به قلم تریتا پارسی آمده است: ریاض و ابوظبی کمترین علاقه ای به تقویت برجام نداشته و مایل به حفظ خصومت میان آمریکا و ایران هستند.

زمانی که توافق هسته ای در سال 2015 شکل گرفت، این کشورها کارشکنی کرده و نه تنها به دنبال کاهش تنش بلکه به دنبال تشدید آن بودند تا اطمینان یابند که آمریکا فعالانه از منافع آنان در منطقه محافظت خواهد کرد.

فارن افرز نوشت اگر بایدن می خواهد این رژیم ها را تبدیل به شرکایی مفید در مذاکرات با ایران کند باید ترجیحات آنان را تغییر دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد فارن افرز برای موفقیت در مذاکرات برجامی

پیشنهاد فارن افرز برای موفقیت در مذاکرات برجامی