مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-28بين الملل

آدام شیف: هیچ رییس جمهوری نباید با ولیعهدی که دستش به خون آغشته است دیدار کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آدام شیف رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا بعد از انتشار گزارش اطلاعاتی این کشور درباره قتل جمال خاشقچی که نقش محمد بن سلمان در آن تایید شده، - رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا ضمن ابراز خرسندی از انتشار گزارش اطلاعاتی این کشور درباره قتل روزنامه نگار منتقد سعودی، از جو بایدن خواست برای حساب کشی از ولی عهد سعودی پیش برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آدام شیف رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا بعد از انتشار گزارش اطلاعاتی این کشور درباره قتل جمال خاشقچی که نقش محمد بن سلمان در آن تایید شده، گفت هیچ رییس جمهوری دیگر نباید با ولی عهد سعودی ملاقات کند.

شیف در مصاحبه با یاهونیوز گفت: خب، خوشحال شدم که گزارش نه تنها سرانجام طبق قانون منتشر شد، بلکه به همان اندازه صریح بود.

این اظهارت صریح رییس اطلاعات ملی بود مبنی بر این که ولی عهد (سعودی) دستانش به خون آغشته است؛ که او مستقیماً در امر به دستگیری یا قتل جمال خاشقچی دست دارد.

وی افزود: همه این ها نه تنها، ولی عهد را آنطور که باید ملزم به پاسخگویی می کند، بلکه افراد دیگری را که در خصوص این قتل و تکه تکه کردن جسد یک ساکن آمریکا و روزنامه نگار دست داشتند، شناسایی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدام شیف: هیچ رییس جمهوری نباید با ولیعهدی که دستش به خون آغشته است دیدار کند

آدام شیف: هیچ رییس جمهوری نباید با ولیعهدی که دستش به خون آغشته است دیدار کند