مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-28پزشكي

واکسینه کردن گروه های در معرض خطر به معنای واکسینه کردن کل جامعه است


واکسینه کردن گروه های پر خطر به نوعی به معنای واکسینه کردن سایرافراد جامعه است،چون اگر افراد در معرض خطر بیشتر واکسینه شوند امکان سرایت به سایرین وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم درباره واکسیناسیون پرسنل بهشت زهرا (س) گفت: یکی از تقاضاهای اصلی ما این بود که در کنار کادر درمان که در اولویت دریافت واکسن هستند، نیروهای بهشت زهرا نیز در همان سطح از اولویت قرار گیرند.

وی ادامه داد: بر اساس اصلاحاتی که سازمان نظام پزشکی ارائه کرد، اولویت هایی را با دقت نظر مشخص کردند، اما اگر قسمت هایی از قلم افتاده، باید اصلاحات را در آن انجام دهند که یکی از این اولویت ها کارکنان سازمان بهشت زهرا هستند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم افزود: در مرحله بعدی کسانی که با پسماندهای عفونی در ارتباط هستند که کارگراران محترم سازمان پسماند در سطح تهران و سایر شهرهای کشور را شامل می شوند در اولویت قرار گیرند.

رانندگان اتوبوس ، مترو و تاکسی که مواجه زیادی با مردم دارند نیز باید در اولویت دریافت قرار گیرند.

چوبینه با تاکید بر اینکه واکسینه کردن گروه های در خطر به نوعی به معنای واکسینه کردن سایر جامعه است، گفت: چرا که اگر افراد در معرض خطر بیشتر واکسینه شوند امکان سرایت به سایر افراد جامعه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه کردن گروه های در معرض خطر به معنای واکسینه کردن کل جامعه است

واکسینه کردن گروه های در معرض خطر به معنای واکسینه کردن کل جامعه است