مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:302021-02-28پزشكي

تحفه یک سال زندگی با کرونا!


یک سال از روزی که اعلام کردند کرونا مرزهای ایران را رد کرده و وارد کشورمان شده گذشته است، یک سالی که بسیار سخت گذشت و بدتر اینکه نمی دانیم که آینده چگونه پیش خواهد رفت وقتی پیک های سهمناک یکی پس از دیگری ما را درمی نوردند.

- کرونا هم نشین روز و شب هایمان شده و زندگی ما را با اختلال مواجه کرده است؛ زندگی در اما و اگرهای کرونا آخرین هدیه قرن به انسان ها بود، هدیه تلخی بود، از ندیدن ها، دوری ها، تمام شدن سفرها، گذران روزهای تنهایی در بیمارستان ها و مرگ در غربت و تنهایی همه آن چیزی بود که از این یک سال تحفه گرفتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خراسان جنوبی هم از این تحفه بی نصیب نبود، روزهایی حتی به رنگ هشدار درآمد و کادر درمانش به نسبت بیماران کم بودند، اما در این یک سال جنگیدند تا سلامت هدیه کنند.

رعایت ها را جزء جدایی ناپذیر زندگی خود بدانید الهه حسامی، یک کارشناس پرستاری که یک سالی است تجربه شیفت های سخت کرونایی را گذرانده به ایسنا گفت: مردم باید بیماری کرونا را جدی گرفته و با رعایت اصولی که بخش درمان بیان می کنند از این روزها عبور کنند.

وی از مردم خواست تا حد امکان از خانه خارج نشوند چرا که در حال حاضر و در موقعیت کنونی، هیچکس نمی داند که چه کسی آلوده است و چه کسی آلوده نیست و به راحتی امکان انتقال بیماری وجود دارد، به همین علت از خارج شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحفه یک سال زندگی با کرونا!

تحفه یک سال زندگی با کرونا!