مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-28پزشكي

پیک چهارم کرونا در کمین مردم


اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند پیک چهارم این بیماری شدیدتر از قبل اتفاق می افتد.

- ایسنا/اردبیل رییس شبکه بهداشت مشگین شهر گفت: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند پیک چهارم این بیماری شدیدتر از قبل اتفاق می افتد.

دکتر رضا ایماشی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روند سیر بیماری کرونا در شهرستان مشگین شهر مثل سایر نقاط استان متعادل و عادی است به طوری که با اجرای طرح شهید سلیمانی روند بستری بیماران جدید در مراکز درمانی آماری ثابت و قابل قبولی را نشان میدهد ولی این امر نباید باعث شود که مردم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را نادیده بگیرند چرا که رعایت این رفتارها همچنان مهمترین عامل برای قطع زنجیره انتقال ویروس می باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر با اشاره به ویروس جهش یافته کویید 19 موسوم به کرونای انگلیسی افزود: میزان سرایت این ویروس جهش یافته پنجاه تا هفتاد برابر بیشتر از ویروس قبلی است و نکته مهم در مورد ویروس کرونای انگلیسی این است که جوانان و نوجوانان را هم برخلاف ویروس قبلی درگیر این بیماری می کند.

به گفته وی این در حالی است که گروه سنی جوان و نوجوان در این شهرستان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک بی اعتنا هستند و این رفتار می تواند موجب نگرانی را برای شیوع پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک چهارم کرونا در کمین مردم

پیک چهارم کرونا در کمین مردم