مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-28سياسي

قالیباف: دولت باید برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری از مجلس مجوز می گرفت


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به صحبت های رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی همواره به دنبال حل مشکلات مردم به خصوص صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی بوده است.

- رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به صحبت های رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی همواره به دنبال حل مشکلات مردم به خصوص صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی بند و تبصره 2 لایحه بودجه 1400 در بخش درآمدی پیشنهادی مطرح شد مبنی بر این که سقف یک میلیون و 500 هزار میلیارد ریال از محل ارائه حق الامتیاز، واگذاری سهام و حقوق مالکانه، واگذاری طرح های تملک دارایی های سرمایه گذاری متعلق به دولت و شرکت های دولتی و همچنین واگذاری اموال و دارایی های غیرمنقول مازاد به یک میلیون و 250 هزار میلیارد تومان کاهش یابد.

در جریان این طرح محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه با این پیشنهاد مخالفت کرد و آن را تلاش برای کم کردن سقف حقوق بازنشستگان دانست.

در واکنش به این صحبت ها محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ گاه مجلس به دنبال این نبوده که مشکل مردم را حل نکند همواره دغدغه رفع مشکلات صندوق های بازنشستگی، رزمندگان و ایثارگران را داشته است حتی اگر دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: دولت باید برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری از مجلس مجوز می گرفت

قالیباف: دولت باید برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری از مجلس مجوز می گرفت