مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:102021-02-28پزشكي

با علائم ابتلا به کرونا در سالمندان آشنا شوید


قسمت اعظم مرگ و میر در سن های بالا رخ می دهد، باید کوچکترین علائم بی اشتهایی، تب خفیف و ضعف را در افراد سالمند جدی بگیریم.

- همه گیری ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی امشب نهم اسفند ماه در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با حضور قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت مورد بررسی قرار گرفت.

جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به اینکه تعداد تست های کرونا از مرز 100هزار مورد در روز عبور کرده است گفت: فراوانی تعداد تست ها، به مدیریت بیماری کمک شایانی کرده است.

او با اشاره به اینکه روند ابتلا و بستری ها در خوزستان کندتر شده است افزود: ما در فروردین ماه بیشتر مراقب سالمندان بودیم اما آرام آرام افزایش بیماری را در سالمندان دیدیم، دلیل آن این است که جوانان پدربزرگ ها و مادربزرگ های خود را مبتلا کردند.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به اینکه هر چه سن بالاتر می رود بیشتر باید مراقب بود افزود: قسمت اعظم مرگ و میر در سن های بالا رخ می دهد، باید کوچکترین علائم را در افراد سالمند جدی بگیریم یعنی تب خفیف را باید در آنها جدی بگیریم، افراد سالمند تب خفیف می کنند و تب شدیدی پیدا نمی کند و دچار بی اشتهایی می شوند.

لذا باید این علایم را جدی بگیریم ،اگر بیماری را در افراد سن بالا زود تشخیص بدهیم قطعاً می تواند جلوی مرگ و میر را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با علائم ابتلا به کرونا در سالمندان آشنا شوید

با علائم ابتلا به کرونا در سالمندان آشنا شوید