مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-28پزشكي

اُمید به درمانِ مبتلایان کرونای انگلیسی بیش از 90 درصد است


یک متخصص بیماریهای عفونی با بیان اینکه تاکنون در مطالعات انجام شده تفاوت معناداری در خصوص میزان مرگ و میر کرونای انگلیسی در مقایسه با کرونای معمولی مشاهده نشده، - اُمید به درمانِ مبتلایان "کرونای انگلیسی" بیش از 90 درصد است ایسنا/کرمانشاه یک متخصص بیماریهای عفونی با بیان اینکه تاکنون در مطالعات انجام شده تفاوت معناداری در خصوص میزان مرگ و میر کرونای انگلیسی در مقایسه با کرونای معمولی مشاهده نشده، گفت: در حال حاضر امید به درمان و بهبود مبتلایان این نوع از کرونا بیش از 90 درصد است.

دکتر سیاوش وزیری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه فرم های جهش یافته در عفونت های ویروسی شناخته شده طبیعی است، گفت: وقتی آمار ابتلا به یک نوع ویروس بیشتر می شود و شمار مبتلایان افزایش می یابد، در این بین جهش هایی در ویروس مشاهده می شود.

وی افزود: در خصوص ویروس کرونا، این جهش ها در کشورهایی مانند انگلیس شناخته شده و این نوع ویروس جهش یافته تفاوت هایی با نوع قبلی آن دارد.

وزیری گفت: آنچه مسلم است قدرت سرایت و انتقال ویروس کرونا در نوع جهش یافته آن بسیار شدت یافته و میزان چسبندگی این نوع ویروس به بافت های تنفسی تا حد زیادی افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُمید به درمانِ مبتلایان کرونای انگلیسی بیش از 90 درصد است

اُمید به درمانِ مبتلایان کرونای انگلیسی بیش از 90 درصد است