مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-28پزشكي

به صدا درآمدن زنگ خطر در سمنان و تهدید خریدهای شب عید


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن ابراز نگرانی از کاهش قابل توجه رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی مناطق این استان از آن به عنوان به صدا درآمدن زنگ خطر برای مردم این استان تعبیر کرد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن ابراز نگرانی از کاهش قابل توجه رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی مناطق این استان از آن به عنوان به صدا درآمدن زنگ خطر برای مردم این استان تعبیر کرد.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان و به ویژه در برخی مناطق تحت پوشش با کاهش قابل توجه روبرو بوده است.

وی ضمن دعوت از شهروندان به رعایت جدی پروتکل های بهداشتی افزود: در حال حاضر آنچه بیش از همه جامعه ما را تهدید می کند خریدهای شب عید و رفت و آمد بالای مردم در خیابان ها و معابر شهری است که باید کنترل شود.

رییس علوم پزشکی سمنان از روند افزایشی شناسایی موارد مثبت سرپایی در شهرستان های شش گانه تحت پوشش علوم پزشکی سمنان خبر داد و افزود: طی 48 ساعت گذشته 17 بیمار مثبت جدید در مناطق تحت پوشش شناسایی و بستری شدند.

وی بر لزوم مراجعه سریع تر بیماران به مراکز بیمارستانی تاکید و اظهار کرد: از عموم شهروندانی که دارای هرگونه علائمی از سرماخوردگی یا دیگر علائم کروناویروس هستند می خواهیم به سرعت به مراکز درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صدا درآمدن زنگ خطر در سمنان و تهدید خریدهای شب عید

به صدا درآمدن زنگ خطر در سمنان و تهدید خریدهای شب عید